Ρήγα Βασιλική
Η αξιοποίηση της οπτικής των παιδιών για τη σχέση τους με το χώρο μάθησης και αγωγής τους
Ρούβαλη, Α., Ρήγα, Β. (2019). Η αξιοποίηση της οπτικής των παιδιών για τη σχέση τους με το χώρο μάθησης και αγωγής τους, 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΟΜΕΡ με διεθνή συμμετοχή «Ενισχύοντας την αλληλεπίδραση, υποστηρίζοντας την έκφραση: προκλήσεις και προοπτικές στη μάθηση και διδασκαλία παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας», ΟΜΕΡ Ελληνική Επιτροπή, ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών, 1-3 Νοεμβρίου 2019, Πανεπιστήμιο Πατρών.
Κίνηση, τέχνη, λόγος και επιστήμη στο Παιδικό Φεστιβάλ του ΤΕΕΑΠΗ: μία μελέτη περίπτωσης σχετικά με τις διδακτικές και παιδαγωγικές εφαρμογές του
Μητσάκου, Α., Ρήγα, Β. (2019). Κίνηση, τέχνη, λόγος και επιστήμη στο Παιδικό Φεστιβάλ του ΤΕΕΑΠΗ: μία μελέτη περίπτωσης σχετικά με τις διδακτικές και παιδαγωγικές εφαρμογές του, 1ο Διεπιστημονικό Συνέδριο «Αθλητισμός & Τέχνη: Επιστημονικός & Καλλιτεχνικός Διάλογος», Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 5-7 Απριλίου 2019, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Η θεατρική έκφραση στο εκπαιδευτικό περιβάλλον
Ρήγα, Β. (2019). Η θεατρική έκφραση στο εκπαιδευτικό περιβάλλον, 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΟΜΕΡ με διεθνή συμμετοχή «Ενισχύοντας την αλληλεπίδραση, υποστηρίζοντας την έκφραση: προκλήσεις και προοπτικές στη μάθηση και διδασκαλία παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας», ΟΜΕΡ Ελληνική Επιτροπή, ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών, 1-3 Νοεμβρίου 2019, Πανεπιστήμιο Πατρών.
Η αξία του κινητικού γραμματισμού από την πρώιμη παιδική ηλικία
Θερμού, Α., Ρήγα, Β. (2019). Η αξία του κινητικού γραμματισμού από την πρώιμη παιδική ηλικία, 1ο Διεπιστημονικό Συνέδριο «Αθλητισμός & Τέχνη: Επιστημονικός & Καλλιτεχνικός Διάλογος», Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 5-7 Απριλίου 2019, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Η κινητική ανάπτυξη στα πρώτα χρόνια της ζωής του παιδιού
Ρήγα, Β. (2019). Η κινητική ανάπτυξη στα πρώτα χρόνια της ζωής του παιδιού. Κεντρική εισήγηση στην 1η Παιδαγωγική Ημερίδα «Η κοινωνικο-συναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού στην προσχολική ηλικία», Σύλλογος Βρεφονηπιοκόμων Ελλάδας, Περιφερειακό Τμήμα Πελοποννήσου, 12 Οκτωβρίου 2019, Συνεδριακό Κέντρο Πανεπιστημίου Πατρών.
Ικανότητες, εμπειρίες και γνώσεις των φοιτητών των Performance Studies στην τριτοβάθμια εκπαίδευση των ΗΠΑ
Riga, V. (2018). Ικανότητες, εμπειρίες και γνώσεις των φοιτητών των Performance Studies στην τριτοβάθμια εκπαίδευση των ΗΠΑ, 8η Διεθνή Συνδιάσκεψη για το θέατρο στην εκπαίδευση, 23-25 Νοεμβρίου 2018, Αθήνα.
Physical education in Greek early childhood curriculum
Riga, V. (2017). Physical education in Greek early childhood curriculum, 10th Training and Practice International Conference on Educational Sciences, 27th April 2017, Sopron, Hungary.
Η αξιοποίηση της οπτικής των παιδιών για τη σχέση τους με το χώρο μάθησης και αγωγής τους
Ρούβαλη, Α., Ρήγα, Β. (2019). Η αξιοποίηση της οπτικής των παιδιών για τη σχέση τους με το χώρο μάθησης και αγωγής τους, 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΟΜΕΡ με διεθνή συμμετοχή «Ενισχύοντας την αλληλεπίδραση, υποστηρίζοντας την έκφραση: προκλήσεις και προοπτικές στη μάθηση και διδασκαλία παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας», ΟΜΕΡ Ελληνική Επιτροπή, ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών, 1-3 Νοεμβρίου 2019, Πανεπιστήμιο Πατρών.
Κίνηση, τέχνη, λόγος και επιστήμη στο Παιδικό Φεστιβάλ του ΤΕΕΑΠΗ: μία μελέτη περίπτωσης σχετικά με τις διδακτικές και παιδαγωγικές εφαρμογές του
Μητσάκου, Α., Ρήγα, Β. (2019). Κίνηση, τέχνη, λόγος και επιστήμη στο Παιδικό Φεστιβάλ του ΤΕΕΑΠΗ: μία μελέτη περίπτωσης σχετικά με τις διδακτικές και παιδαγωγικές εφαρμογές του, 1ο Διεπιστημονικό Συνέδριο «Αθλητισμός & Τέχνη: Επιστημονικός & Καλλιτεχνικός Διάλογος», Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 5-7 Απριλίου 2019, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Η θεατρική έκφραση στο εκπαιδευτικό περιβάλλον
Ρήγα, Β. (2019). Η θεατρική έκφραση στο εκπαιδευτικό περιβάλλον, 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΟΜΕΡ με διεθνή συμμετοχή «Ενισχύοντας την αλληλεπίδραση, υποστηρίζοντας την έκφραση: προκλήσεις και προοπτικές στη μάθηση και διδασκαλία παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας», ΟΜΕΡ Ελληνική Επιτροπή, ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών, 1-3 Νοεμβρίου 2019, Πανεπιστήμιο Πατρών.
Η αξία του κινητικού γραμματισμού από την πρώιμη παιδική ηλικία
Θερμού, Α., Ρήγα, Β. (2019). Η αξία του κινητικού γραμματισμού από την πρώιμη παιδική ηλικία, 1ο Διεπιστημονικό Συνέδριο «Αθλητισμός & Τέχνη: Επιστημονικός & Καλλιτεχνικός Διάλογος», Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 5-7 Απριλίου 2019, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Η κινητική ανάπτυξη στα πρώτα χρόνια της ζωής του παιδιού
Ρήγα, Β. (2019). Η κινητική ανάπτυξη στα πρώτα χρόνια της ζωής του παιδιού. Κεντρική εισήγηση στην 1η Παιδαγωγική Ημερίδα «Η κοινωνικο-συναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού στην προσχολική ηλικία», Σύλλογος Βρεφονηπιοκόμων Ελλάδας, Περιφερειακό Τμήμα Πελοποννήσου, 12 Οκτωβρίου 2019, Συνεδριακό Κέντρο Πανεπιστημίου Πατρών.
Ικανότητες, εμπειρίες και γνώσεις των φοιτητών των Performance Studies στην τριτοβάθμια εκπαίδευση των ΗΠΑ
Riga, V. (2018). Ικανότητες, εμπειρίες και γνώσεις των φοιτητών των Performance Studies στην τριτοβάθμια εκπαίδευση των ΗΠΑ, 8η Διεθνή Συνδιάσκεψη για το θέατρο στην εκπαίδευση, 23-25 Νοεμβρίου 2018, Αθήνα.
Physical education in Greek early childhood curriculum
Riga, V. (2017). Physical education in Greek early childhood curriculum, 10th Training and Practice International Conference on Educational Sciences, 27th April 2017, Sopron, Hungary.