Παρπαρούση Γ.

Παρπαρούση Γεωργία

Η Γεωργία Παρπαρούση γεννήθηκε στην Πάτρα το 1967. Σπούδασε στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Πτυχίο Μουσικολογίας και Μουσικής Παιδαγωγικής) και είναι διδάκτωρ του Τμήματος Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Είναι, επίσης, κάτοχος πτυχίων Ανώτερων Θεωρητικών της Μουσικής (Πτυχίο Φούγκας, Πτυχίο Αντίστιξης, Πτυχίο Ενοργάνωσης, Πτυχίο Αρμονίας, Πτυχίο Ωδικής). Εχει διδάξει στην πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια (Μουσικό Σχολείο Πατρών) και μεταδευτεροβάθμια (ΙΕΚ) δημόσια εκπαίδευση, στο Δημοτικό Ωδείο Πατρών και σε ιδιωτικά Ωδεία.

Συμμετείχε ως επιμορφώτρια σε προγράμματα εισαγωγικής επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Μουσικής ΠΕ16 στα ΠΕΚ Πατρών και σε προγράμματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Αισθητικής Αγωγής στα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα (ΟΕΠΕΚ 2010-2011). Έχει συνεργαστεί με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (κριτική αναγνώστρια) για την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού για την Στ’ τάξη του Δημοτικού Σχολείου και με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο για την παραγωγή του διδακτικού εγχειριδίου “Ήχος και Ακουστική στη Μουσική”, για το νέο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών “Ακουστικός Σχεδιασμός – Πολυμέσα” της Σχολής Εφαρμοσμένων Τεχνών του Ε.Α.Π. (κριτική αναγνώστρια). Από το 1998 είναι μέλος του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού για τη διδασκαλία της Μουσικής στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Πατρών.

Πανελλήνιο Συνέδριο, 17/01/2022: Ευρωπαϊκό πρόγραμμα για την Προαγωγή Ψυχικής Υγείας στα Σχολεία (Promoting Mental Health at Schools, PROMEHS)

Αποτελέσματα από την εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Προγράμματος για την Προαγωγή της Ψυχικής Υγείας στα Σχολεία (Promoting Mental Health at Schools, PROMEHS).

Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022, 18:00-20:00.

On line μέσω της πλατφόρμας zoom: https://upatrasgr.zoom.us/j/94011520944?pwd=Z2FWaHd0aHZWMVNISUVaWk5TSVBT…

Οργάνωση: Eργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Επιμόρφωσης, Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η, Πανεπιστήμιο Πατρών.

Μουσική Αγωγή στην Προσχολική Ηλικία: Αξιοποιώντας τα βιώματα του παιδιού και διευρύνοντας τα μέσα μουσικής έκφρασης

Παρπαρούση, Γ. 2017, ‘Μουσική Αγωγή στην Προσχολική Ηλικία: Αξιοποιώντας τα βιώματα του παιδιού και διευρύνοντας τα μέσα μουσικής έκφρασης ‘,. In , Σύγχρονες ερευνητικές τάσεις στην προσχολική και την πρώτη σχολική ηλικία , Αθήνα: New Tech Pub., ISBN 978-960-578-018-0.

Η μουσική εκπαίδευση των παιδιών στην πόλη της Πάτρας: μια αποτύπωση των δομών και των φορέων τυπικής και άτυπης μουσικής εκπαίδευσης

Παρπαρούση, Γ., Τσιλίρας, Α., 2013, ‘Η μουσική εκπαίδευση των παιδιών στην πόλη της Πάτρας: μια αποτύπωση των δομών και των φορέων τυπικής και άτυπης μουσικής εκπαίδευσης ‘. In 15ο Διεθνές συνέδριο AIFREF Οικογένεια, σχολείο, τοπικές κοινωνίες: Πολιτικές και πρακτικές για το παιδί , Πάτρα, 22 -26 Μαίου 2013, pp. 259-265, Πάτρα: Πανεπιστήμιο Πατρών.

Εικόνες του παιδιού και της παιδικής ηλικίας στο ελληνικό δημοτικό τραγούδι

Παρπαρούση, Γ. 2013, ‘Εικόνες του παιδιού και της παιδικής ηλικίας στο ελληνικό δημοτικό τραγούδι’. In Παιδική Ηλικία: Κοινωνιολογικές, Πολιτισμικές, Ιστορικές και Παιδαγωγικές Διαστάσεις , Αθήνα, 11 -14 Απριλίου 2013, pp. 710-718, Αθήνα: Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ.

«Έχω γιο στα γράμματα, κόρη στα ξομπλιάσματα»: Αντιλήψεις για το σχολείο και τη μόρφωση των παιδιών στο ελληνικό δημοτικό τραγούδι

Παρπαρούση Γ. 2012, ‘«Έχω γιο στα γράμματα, κόρη στα ξομπλιάσματα»: Αντιλήψεις για το σχολείο και τη μόρφωση των παιδιών στο ελληνικό δημοτικό τραγούδι’. In 3ο Διεθνές Συνέδριο Προσχολικής Αγωγής: Η έρευνα στην παιδική ηλικία. Προσδιορίζοντας ένα νέο ερευνητικό τοπίο. , Ιωάννινα, 11-13/05/ 2012, pp. 98-107, Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Η συμβολή των μουσικοπαιδαγωγικών προσεγγίσεων των Orff, Dalcroze και Kodaly στο σχεδιασμό του νέου Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγράμματος Σπουδών Μουσικής: Μια κριτική θεώρηση

Παρπαρούση Γ. 2004, ‘Η συμβολή των μουσικοπαιδαγωγικών προσεγγίσεων των Orff, Dalcroze και Kodaly στο σχεδιασμό του νέου Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγράμματος Σπουδών Μουσικής: Μια κριτική θεώρηση’,. In Μπαγάκης Γ. (επιμ.) , Ο εκπαιδευτικός και το αναλυτικό πρόγραμμα, Μεταίχμιο, Αθήνα, pp.441-447.

Παρπαρούση Γεωργία

Η Γεωργία Παρπαρούση γεννήθηκε στην Πάτρα το 1967. Σπούδασε στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Πτυχίο Μουσικολογίας και Μουσικής Παιδαγωγικής) και είναι διδάκτωρ του Τμήματος Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Είναι, επίσης, κάτοχος πτυχίων Ανώτερων Θεωρητικών της Μουσικής (Πτυχίο Φούγκας, Πτυχίο Αντίστιξης, Πτυχίο Ενοργάνωσης, Πτυχίο Αρμονίας, Πτυχίο Ωδικής). Εχει διδάξει στην πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια (Μουσικό Σχολείο Πατρών) και μεταδευτεροβάθμια (ΙΕΚ) δημόσια εκπαίδευση, στο Δημοτικό Ωδείο Πατρών και σε ιδιωτικά Ωδεία.

Συμμετείχε ως επιμορφώτρια σε προγράμματα εισαγωγικής επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Μουσικής ΠΕ16 στα ΠΕΚ Πατρών και σε προγράμματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Αισθητικής Αγωγής στα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα (ΟΕΠΕΚ 2010-2011). Έχει συνεργαστεί με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (κριτική αναγνώστρια) για την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού για την Στ’ τάξη του Δημοτικού Σχολείου και με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο για την παραγωγή του διδακτικού εγχειριδίου “Ήχος και Ακουστική στη Μουσική”, για το νέο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών “Ακουστικός Σχεδιασμός – Πολυμέσα” της Σχολής Εφαρμοσμένων Τεχνών του Ε.Α.Π. (κριτική αναγνώστρια). Από το 1998 είναι μέλος του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού για τη διδασκαλία της Μουσικής στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Πατρών.

Πανελλήνιο Συνέδριο, 17/01/2022: Ευρωπαϊκό πρόγραμμα για την Προαγωγή Ψυχικής Υγείας στα Σχολεία (Promoting Mental Health at Schools, PROMEHS)

Αποτελέσματα από την εφαρμογή του Ευρωπαϊκού Προγράμματος για την Προαγωγή της Ψυχικής Υγείας στα Σχολεία (Promoting Mental Health at Schools, PROMEHS).

Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022, 18:00-20:00.

On line μέσω της πλατφόρμας zoom: https://upatrasgr.zoom.us/j/94011520944?pwd=Z2FWaHd0aHZWMVNISUVaWk5TSVBT…

Οργάνωση: Eργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Επιμόρφωσης, Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η, Πανεπιστήμιο Πατρών.

Μουσική Αγωγή στην Προσχολική Ηλικία: Αξιοποιώντας τα βιώματα του παιδιού και διευρύνοντας τα μέσα μουσικής έκφρασης

Παρπαρούση, Γ. 2017, ‘Μουσική Αγωγή στην Προσχολική Ηλικία: Αξιοποιώντας τα βιώματα του παιδιού και διευρύνοντας τα μέσα μουσικής έκφρασης ‘,. In , Σύγχρονες ερευνητικές τάσεις στην προσχολική και την πρώτη σχολική ηλικία , Αθήνα: New Tech Pub., ISBN 978-960-578-018-0.

Η μουσική εκπαίδευση των παιδιών στην πόλη της Πάτρας: μια αποτύπωση των δομών και των φορέων τυπικής και άτυπης μουσικής εκπαίδευσης

Παρπαρούση, Γ., Τσιλίρας, Α., 2013, ‘Η μουσική εκπαίδευση των παιδιών στην πόλη της Πάτρας: μια αποτύπωση των δομών και των φορέων τυπικής και άτυπης μουσικής εκπαίδευσης ‘. In 15ο Διεθνές συνέδριο AIFREF Οικογένεια, σχολείο, τοπικές κοινωνίες: Πολιτικές και πρακτικές για το παιδί , Πάτρα, 22 -26 Μαίου 2013, pp. 259-265, Πάτρα: Πανεπιστήμιο Πατρών.

Εικόνες του παιδιού και της παιδικής ηλικίας στο ελληνικό δημοτικό τραγούδι

Παρπαρούση, Γ. 2013, ‘Εικόνες του παιδιού και της παιδικής ηλικίας στο ελληνικό δημοτικό τραγούδι’. In Παιδική Ηλικία: Κοινωνιολογικές, Πολιτισμικές, Ιστορικές και Παιδαγωγικές Διαστάσεις , Αθήνα, 11 -14 Απριλίου 2013, pp. 710-718, Αθήνα: Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ.

«Έχω γιο στα γράμματα, κόρη στα ξομπλιάσματα»: Αντιλήψεις για το σχολείο και τη μόρφωση των παιδιών στο ελληνικό δημοτικό τραγούδι

Παρπαρούση Γ. 2012, ‘«Έχω γιο στα γράμματα, κόρη στα ξομπλιάσματα»: Αντιλήψεις για το σχολείο και τη μόρφωση των παιδιών στο ελληνικό δημοτικό τραγούδι’. In 3ο Διεθνές Συνέδριο Προσχολικής Αγωγής: Η έρευνα στην παιδική ηλικία. Προσδιορίζοντας ένα νέο ερευνητικό τοπίο. , Ιωάννινα, 11-13/05/ 2012, pp. 98-107, Ιωάννινα: Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Η συμβολή των μουσικοπαιδαγωγικών προσεγγίσεων των Orff, Dalcroze και Kodaly στο σχεδιασμό του νέου Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγράμματος Σπουδών Μουσικής: Μια κριτική θεώρηση

Παρπαρούση Γ. 2004, ‘Η συμβολή των μουσικοπαιδαγωγικών προσεγγίσεων των Orff, Dalcroze και Kodaly στο σχεδιασμό του νέου Διαθεματικού Ενιαίου Πλαισίου Προγράμματος Σπουδών Μουσικής: Μια κριτική θεώρηση’,. In Μπαγάκης Γ. (επιμ.) , Ο εκπαιδευτικός και το αναλυτικό πρόγραμμα, Μεταίχμιο, Αθήνα, pp.441-447.