Ανθρωπολογική Έρευνα στην Εκπαιδευτική Πράξη
Σωτηρόπουλος, Λεωνίδας. 2017, ‘Ανθρωπολογική Έρευνα στην Εκπαιδευτική Πράξη’. Στο ΤΕΕΑΠΗ, Σύγχρονες Ερευνητικές Τάσεις στην Προσχολική και Πρώτη Σχολική Ηλικία. Αθήνα: New Tech Pub.
Σωτηρόπουλος, Λεωνίδας. 2017, ‘Ανθρωπολογική Έρευνα στην Εκπαιδευτική Πράξη’. Στο ΤΕΕΑΠΗ, Σύγχρονες Ερευνητικές Τάσεις στην Προσχολική και Πρώτη Σχολική Ηλικία. Αθήνα: New Tech Pub.
Sotiropoulos, Leonidas. 2017, ‘Henry Miller Travels in Greece’. Journeys, vol. 18, no. 2, pp. 65-81
Αγγελακοπούλου, Μ., Ρήγα, Β. (2017). Σχολικός χώρος και σώμα μαθητή: Ανάλυση περιεχομένου του λόγου της πολιτείας, Διεπιστημονικό Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή «Χώροι για το παιδί ή χώροι του παιδιού;», Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και Καινοτόμες Εφαρμογές στην Εκπαίδευση» του ΑΠΘ, 19-21 Μαΐου 2017, Θεσσαλονίκη.
Raikou, N., Karalis, T., & Ravanis, K. (2017). Implementing an Innovative Method to Develop Critical Thinking Skills in Student Teachers, Acta Didactica Napocensia, 10(2), 21-30.
Rotidi, G., Collins, J. B., Karalis, T., & Lavidas, K. (2016). Using the Teaching Perspectives Inventory (TPI) to examine the relationship between teaching perspectives and disciplines in higher education, Journal of Further and Higher Education, 41(5), 611-624.
Κaralis, T. (2017). Shooting a moving target: The Sisyphus boulder of increasing participation in adult education during the period of economic crisis, Journal of Adult and Continuing Education, 23(1), 78-96.
Karalis, T. (2016). Cascade approach to training: theoretical issues and practical applications in non-formal education, Journal of Education and Social Policy, 3(2), 104-108.
Liodaki, N., & Karalis, T. (2016). Motives and Barriers of Adult Learners in Initial Vocational Education in Greece, Training and Practice – Journal of Educational Sciences, 14(1-2), 49-64.
Simopoulos, G., Magos, K., Karalis, T. (2016). The Languages of Others: exploring the Assumptions of Teachers of Greek as a Second Language on Multilingualism, International Journal of Language and Linguistics, 3(2).
Σωτηρόπουλος, Λεωνίδας. 2017, ‘Ανθρωπολογική Έρευνα στην Εκπαιδευτική Πράξη’. Στο ΤΕΕΑΠΗ, Σύγχρονες Ερευνητικές Τάσεις στην Προσχολική και Πρώτη Σχολική Ηλικία. Αθήνα: New Tech Pub.
Sotiropoulos, Leonidas. 2017, ‘Henry Miller Travels in Greece’. Journeys, vol. 18, no. 2, pp. 65-81
Αγγελακοπούλου, Μ., Ρήγα, Β. (2017). Σχολικός χώρος και σώμα μαθητή: Ανάλυση περιεχομένου του λόγου της πολιτείας, Διεπιστημονικό Συνέδριο με Διεθνή Συμμετοχή «Χώροι για το παιδί ή χώροι του παιδιού;», Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών, Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «Διοίκηση Ολικής Ποιότητας και Καινοτόμες Εφαρμογές στην Εκπαίδευση» του ΑΠΘ, 19-21 Μαΐου 2017, Θεσσαλονίκη.
Raikou, N., Karalis, T., & Ravanis, K. (2017). Implementing an Innovative Method to Develop Critical Thinking Skills in Student Teachers, Acta Didactica Napocensia, 10(2), 21-30.
Rotidi, G., Collins, J. B., Karalis, T., & Lavidas, K. (2016). Using the Teaching Perspectives Inventory (TPI) to examine the relationship between teaching perspectives and disciplines in higher education, Journal of Further and Higher Education, 41(5), 611-624.
Κaralis, T. (2017). Shooting a moving target: The Sisyphus boulder of increasing participation in adult education during the period of economic crisis, Journal of Adult and Continuing Education, 23(1), 78-96.
Karalis, T. (2016). Cascade approach to training: theoretical issues and practical applications in non-formal education, Journal of Education and Social Policy, 3(2), 104-108.
Liodaki, N., & Karalis, T. (2016). Motives and Barriers of Adult Learners in Initial Vocational Education in Greece, Training and Practice – Journal of Educational Sciences, 14(1-2), 49-64.
Simopoulos, G., Magos, K., Karalis, T. (2016). The Languages of Others: exploring the Assumptions of Teachers of Greek as a Second Language on Multilingualism, International Journal of Language and Linguistics, 3(2).
Το Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Επιμόρφωσης του Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Πατρών είναι ένα από τα πρώτα ερευνητικά εργαστήρια σε παιδαγωγικά τμήματα καθώς ιδρύθηκε το 1996 ως Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών. Είκοσι χρόνια αργότερα αποφασίστηκε η μετονομασία του Εργαστηρίου προκειμένου να αποτυπώνονται καλύτερα οι ερευνητικοί προσανατολισμοί των μελών και οι ερευνητικές και αναπτυξιακές του δραστηριότητες. Με το ΦΕΚ 900Β/4-4-2016 μετονομάστηκε σε Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Επιμόρφωσης (Laboratory of Pedagogical Research and Lifelong Education).