Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση προγραμμάτων διά βίου εκπαίδευσης
Καραλής, Θ., & Παπαγεωργίου Η. (2012). Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση προγραμμάτων διά βίου εκπαίδευσης. Αθήνα: Ινστιτούτο Εργασίας ΓΣΕΕ.
Καραλής, Θ., & Παπαγεωργίου Η. (2012). Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση προγραμμάτων διά βίου εκπαίδευσης. Αθήνα: Ινστιτούτο Εργασίας ΓΣΕΕ.
Καραλής, Θ. (επιμ.) (2010). Διά Βίου Μάθηση και Πιστοποίηση. Αθήνα: Ινστιτούτο Εργασίας ΓΣΕΕ.
Κόκκος, Α., & Καραλής, Θ. (2011). Ζητήματα σχεδιασμού και αξιολόγησης του Εθνικού Προγράμματος Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών. Στο Α. Παπασταμάτης, Ε. Βαλκάνος, Ε. Α. Πανιτσίδου, & Γ. Ζαρίφης (επιμ.), Διά Βίου Μάθηση και Εκπαιδευτές Ενηλίκων: θεωρητικές και εμπειρικές προσεγγίσεις (141-158). Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Karalis, T. (2010). Situated and Transformative learning: exploring the potential of critical reflection to enhance organizational knowledge, Development and Learning in Organizations, 24(1), 17-20.
Καραλής, Θ. (2010). Η εξέλιξη της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα. Στο Δ. Βεργίδης, & Α. Κόκκος (επιμ.), Εκπαίδευση ενηλίκων: Διεθνείς προσεγγίσεις και ελληνικές διαδρομές (17-42). Αθήνα: Μεταίχμιο.
Karalis, T. (2009). Lifelong Learning and Preschool Education: Odd Couple or Eclectic Relationship?, Problems of Education in the 21st Century, 12, 68-73.
Karalis, T., & Pavlis-Korres, M. (2009). Lifelong Learning in Greece: A Critical Review of Policies and Institutions. In M. P. Caltone (ed.), Handbook of Lifelong Learning Developments (373-385). New York: Nova Publishers.
Raikou, N., & Karalis, T. (2007). Student mobility from a Greek perspective: Benefits and difficulties as expressed by the participating students, Higher Education in Europe, 32(4), 347-357.
Καραλής, Θ. (2005). Σχεδιασμός προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
Καραλής, Θ. (2005). Αξιολόγηση προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
Καραλής, Θ., & Παπαγεωργίου Η. (2012). Σχεδιασμός, υλοποίηση και αξιολόγηση προγραμμάτων διά βίου εκπαίδευσης. Αθήνα: Ινστιτούτο Εργασίας ΓΣΕΕ.
Καραλής, Θ. (επιμ.) (2010). Διά Βίου Μάθηση και Πιστοποίηση. Αθήνα: Ινστιτούτο Εργασίας ΓΣΕΕ.
Κόκκος, Α., & Καραλής, Θ. (2011). Ζητήματα σχεδιασμού και αξιολόγησης του Εθνικού Προγράμματος Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών. Στο Α. Παπασταμάτης, Ε. Βαλκάνος, Ε. Α. Πανιτσίδου, & Γ. Ζαρίφης (επιμ.), Διά Βίου Μάθηση και Εκπαιδευτές Ενηλίκων: θεωρητικές και εμπειρικές προσεγγίσεις (141-158). Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
Karalis, T. (2010). Situated and Transformative learning: exploring the potential of critical reflection to enhance organizational knowledge, Development and Learning in Organizations, 24(1), 17-20.
Καραλής, Θ. (2010). Η εξέλιξη της εκπαίδευσης ενηλίκων στην Ελλάδα. Στο Δ. Βεργίδης, & Α. Κόκκος (επιμ.), Εκπαίδευση ενηλίκων: Διεθνείς προσεγγίσεις και ελληνικές διαδρομές (17-42). Αθήνα: Μεταίχμιο.
Karalis, T. (2009). Lifelong Learning and Preschool Education: Odd Couple or Eclectic Relationship?, Problems of Education in the 21st Century, 12, 68-73.
Karalis, T., & Pavlis-Korres, M. (2009). Lifelong Learning in Greece: A Critical Review of Policies and Institutions. In M. P. Caltone (ed.), Handbook of Lifelong Learning Developments (373-385). New York: Nova Publishers.
Raikou, N., & Karalis, T. (2007). Student mobility from a Greek perspective: Benefits and difficulties as expressed by the participating students, Higher Education in Europe, 32(4), 347-357.
Καραλής, Θ. (2005). Σχεδιασμός προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
Καραλής, Θ. (2005). Αξιολόγηση προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων. Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο.
Το Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Επιμόρφωσης του Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Πατρών είναι ένα από τα πρώτα ερευνητικά εργαστήρια σε παιδαγωγικά τμήματα καθώς ιδρύθηκε το 1996 ως Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών. Είκοσι χρόνια αργότερα αποφασίστηκε η μετονομασία του Εργαστηρίου προκειμένου να αποτυπώνονται καλύτερα οι ερευνητικοί προσανατολισμοί των μελών και οι ερευνητικές και αναπτυξιακές του δραστηριότητες. Με το ΦΕΚ 900Β/4-4-2016 μετονομάστηκε σε Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Επιμόρφωσης (Laboratory of Pedagogical Research and Lifelong Education).