Μέλη

Τα διαδραστικά ηλεκτρονικά παιχνίδια και η επίδρασή τους στην κινητική συμπεριφορά των παιδιών

Πατούχα, Σ., Ρήγα, Β. (2019). Τα διαδραστικά ηλεκτρονικά παιχνίδια και η επίδρασή τους στην κινητική συμπεριφορά των παιδιών, 1ο Διεπιστημονικό Συνέδριο «Αθλητισμός & Τέχνη: Επιστημονικός & Καλλιτεχνικός Διάλογος», Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 5-7 Απριλίου 2019, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Η ακρόαση της «φωνής» παιδιού με διαταραχή αυτιστικού φάσματος στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό του γενικού νηπιαγωγείου

Ρούβαλη, Α., Ρήγα, Β. (2019). Η ακρόαση της «φωνής» παιδιού με διαταραχή αυτιστικού φάσματος στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό του γενικού νηπιαγωγείου, 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΟΜΕΡ με διεθνή συμμετοχή «Ενισχύοντας την αλληλεπίδραση, υποστηρίζοντας την έκφραση: προκλήσεις και προοπτικές στη μάθηση και διδασκαλία παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας», ΟΜΕΡ Ελληνική Επιτροπή, ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών, 1-3 Νοεμβρίου 2019, Πανεπιστήμιο Πατρών.

Η αξιοποίηση της οπτικής των παιδιών για τη σχέση τους με το χώρο μάθησης και αγωγής τους

Ρούβαλη, Α., Ρήγα, Β. (2019). Η αξιοποίηση της οπτικής των παιδιών για τη σχέση τους με το χώρο μάθησης και αγωγής τους, 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΟΜΕΡ με διεθνή συμμετοχή «Ενισχύοντας την αλληλεπίδραση, υποστηρίζοντας την έκφραση: προκλήσεις και προοπτικές στη μάθηση και διδασκαλία παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας», ΟΜΕΡ Ελληνική Επιτροπή, ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών, 1-3 Νοεμβρίου 2019, Πανεπιστήμιο Πατρών.

Τα διαδραστικά ηλεκτρονικά παιχνίδια και η επίδρασή τους στην κινητική συμπεριφορά των παιδιών

Πατούχα, Σ., Ρήγα, Β. (2019). Τα διαδραστικά ηλεκτρονικά παιχνίδια και η επίδρασή τους στην κινητική συμπεριφορά των παιδιών, 1ο Διεπιστημονικό Συνέδριο «Αθλητισμός & Τέχνη: Επιστημονικός & Καλλιτεχνικός Διάλογος», Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 5-7 Απριλίου 2019, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Η ακρόαση της «φωνής» παιδιού με διαταραχή αυτιστικού φάσματος στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό του γενικού νηπιαγωγείου

Ρούβαλη, Α., Ρήγα, Β. (2019). Η ακρόαση της «φωνής» παιδιού με διαταραχή αυτιστικού φάσματος στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό του γενικού νηπιαγωγείου, 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΟΜΕΡ με διεθνή συμμετοχή «Ενισχύοντας την αλληλεπίδραση, υποστηρίζοντας την έκφραση: προκλήσεις και προοπτικές στη μάθηση και διδασκαλία παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας», ΟΜΕΡ Ελληνική Επιτροπή, ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών, 1-3 Νοεμβρίου 2019, Πανεπιστήμιο Πατρών.

Η αξιοποίηση της οπτικής των παιδιών για τη σχέση τους με το χώρο μάθησης και αγωγής τους

Ρούβαλη, Α., Ρήγα, Β. (2019). Η αξιοποίηση της οπτικής των παιδιών για τη σχέση τους με το χώρο μάθησης και αγωγής τους, 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΟΜΕΡ με διεθνή συμμετοχή «Ενισχύοντας την αλληλεπίδραση, υποστηρίζοντας την έκφραση: προκλήσεις και προοπτικές στη μάθηση και διδασκαλία παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας», ΟΜΕΡ Ελληνική Επιτροπή, ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών, 1-3 Νοεμβρίου 2019, Πανεπιστήμιο Πατρών.