Μέλη

Τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού στη μέση παιδική ηλικία και την εφηβεία

Ρήγα, Β., Λαβίδας, Κ., Βούλγαρη, Η. (2015). Τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού στη μέση παιδική ηλικία και την εφηβεία, στo Κυπριανός, Π., Pourtois J.-P. (επιμ.) 2015, Οικογένεια, σχολείο, τοπικές κοινωνίες. Πάτρα: Opportuna, σελ. 493-523, ISBN 978-960-553-029-7.

4+1 κλειδιά για την αυτομόρφωση της νηπιαγωγού: Ένα ευέλικτο και υποστηρικτικό εργαλείο επαγγελματικής αυτοβελτίωσης

Παπαδάκου, Ε., Ρήγα, Β., Γκολφινοπούλου, Γ., Διδάχου, Ε., (2015). 4+1 κλειδιά για την αυτομόρφωση της νηπιαγωγού: Ένα ευέλικτο και υποστηρικτικό εργαλείο επαγγελματικής αυτοβελτίωσης, 1ο Συνέδριο της Μονάδας Μεθοδολογίας, Πολιτικών και Πρακτικών Επιμόρφωσης του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, 20-22 Φεβρουαρίου 2015, Κόρινθος.

Le « Festival des enfants » du Département des sciences de l’éducation (Section préscolaire) de l’Université de Patras : un cas d’innovation pédagogique dans l’enseignement universitaire

Riga, V. (2015). Le « Festival des enfants » du Département des sciences de l’éducation (Section préscolaire) de l’Université de Patras : un cas d’innovation pédagogique dans l’enseignement universitaire, 6e Colloque international du RIFEFF, 2-4 Juillet 2015, Université de Patras,

Becoming an Adult Educator in Greece: Past Experiences, Existing Procedures and Future Challenges (Kako se postaje educator odraslih u Grckoj: prethodna iskustva, sadasnje procedure I buduci izazovi).

Kokkos, A., Koulaouzides, G. A., & Karalis, T. (2014). Becoming an Adult Educator in Greece: Past Experiences, Existing Procedures and Future Challenges (Kako se postaje educator odraslih u Grckoj: prethodna iskustva, sadasnje procedure I buduci izazovi), Andragogical Studies (Andragoske Studije),

Τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού στη μέση παιδική ηλικία και την εφηβεία

Ρήγα, Β., Λαβίδας, Κ., Βούλγαρη, Η. (2015). Τα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού στη μέση παιδική ηλικία και την εφηβεία, στo Κυπριανός, Π., Pourtois J.-P. (επιμ.) 2015, Οικογένεια, σχολείο, τοπικές κοινωνίες. Πάτρα: Opportuna, σελ. 493-523, ISBN 978-960-553-029-7.

4+1 κλειδιά για την αυτομόρφωση της νηπιαγωγού: Ένα ευέλικτο και υποστηρικτικό εργαλείο επαγγελματικής αυτοβελτίωσης

Παπαδάκου, Ε., Ρήγα, Β., Γκολφινοπούλου, Γ., Διδάχου, Ε., (2015). 4+1 κλειδιά για την αυτομόρφωση της νηπιαγωγού: Ένα ευέλικτο και υποστηρικτικό εργαλείο επαγγελματικής αυτοβελτίωσης, 1ο Συνέδριο της Μονάδας Μεθοδολογίας, Πολιτικών και Πρακτικών Επιμόρφωσης του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου, 20-22 Φεβρουαρίου 2015, Κόρινθος.

Le « Festival des enfants » du Département des sciences de l’éducation (Section préscolaire) de l’Université de Patras : un cas d’innovation pédagogique dans l’enseignement universitaire

Riga, V. (2015). Le « Festival des enfants » du Département des sciences de l’éducation (Section préscolaire) de l’Université de Patras : un cas d’innovation pédagogique dans l’enseignement universitaire, 6e Colloque international du RIFEFF, 2-4 Juillet 2015, Université de Patras, Grèce.

Can DREEM Instrument (Dundee Ready Education Environment Measure) measure the learning environment in a School of Education?

Riga, V., Kossioni, A., Lyrakos, G. 2015, ‘Can DREEM Instrument (Dundee Ready Education Environment Measure) measure the learning environment in a School of Education?’. Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair, vol. 2, no. 2, pp. 59-69.

Πρόσθετες Πληροφορίες:
Περίληψη: The DREEM inventory is a validated tool assessing the educational environment in health professions institutions around the world. The aim of the present study was to validate DREEM in a different educational setting. The translated and validated in Greek questionnaire was delivered to the students of the Department of Educational Sciences and Early Childhood Education at the University of Patras. The explorative factor

Becoming an Adult Educator in Greece: Past Experiences, Existing Procedures and Future Challenges (Kako se postaje educator odraslih u Grckoj: prethodna iskustva, sadasnje procedure I buduci izazovi).

Kokkos, A., Koulaouzides, G. A., & Karalis, T. (2014). Becoming an Adult Educator in Greece: Past Experiences, Existing Procedures and Future Challenges (Kako se postaje educator odraslih u Grckoj: prethodna iskustva, sadasnje procedure I buduci izazovi), Andragogical Studies (Andragoske Studije), 2, 95-105.