Ρήγα, Β., Θερμού, Α.Ε. (2021). Οδηγός για την κινητική ανάπτυξη του παιδιού (από τη γέννηση μέχρι το δημοτικό σχολείο). Πάτρα: Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Επιμόρφωσης, ΤΕΕΑΠΗ, Πανεπιστήμιο Πατρών.(http://epee.upatras.gr/ekdoseis(
Theodosi, E., Kyriakou, M., Bentai, L., Riga, V., Lavidas, K. (2020). Dietary behaviour of first-year students of an education department in Greece. Hellenic Journal of Nutrition – Dietetics, 12(1-2), 41-52.
MacDonald, S.M., Riga, V. (2020). Mapping performance studies in US universities. Text and Performance Quarterly, 40(1), 72-89.
Rouvali, Α., Riga, V. (2020). Listening to the voice of a pupil with autism spectrum condition in the educational design of a mainstream early years setting. Education 3-13, doi: 10.1080/03004279.2020.1734042.
Ρήγα, Β., Ζαχαριάδη, Κ. (2020). Brain Breaks: Μικρά διαλείμματα φυσικής δραστηριότητας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Ειπμορφωτικό υλικό. Πάτρα: ΤΕΕΑΠΗ.
Ρήγα, Β. (2020). Τα θεατροπαιδαγωγικά μαθήματα στα πανεπιστημιακά παιδαγωγικά τμήματα της Ελλάδας: Μια έρευνα σε εξέλιξη. Διημερίδα «Σύγχρονες τάσεις στο ελληνικό κουκλοθέατρο. Μια άτυπη μορφή εκπαίδευσης;», ΤΕΑΠΗ ΕΚΠΑ και Unima Hellas, 18-19 Ιανουαρίου 2020, Πανεπιστήμιο Αθηνών.