Η Γεωργία Παρπαρούση γεννήθηκε στην Πάτρα το 1967. Σπούδασε στο Τμήμα Μουσικών Σπουδών της Σχολής Καλών Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (Πτυχίο Μουσικολογίας και Μουσικής Παιδαγωγικής) και είναι διδάκτωρ του Τμήματος Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών. Είναι, επίσης, κάτοχος πτυχίων Ανώτερων Θεωρητικών της Μουσικής (Πτυχίο Φούγκας, Πτυχίο Αντίστιξης, Πτυχίο Ενοργάνωσης, Πτυχίο Αρμονίας, Πτυχίο Ωδικής). Εχει διδάξει στην πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια (Μουσικό Σχολείο Πατρών) και μεταδευτεροβάθμια (ΙΕΚ) δημόσια εκπαίδευση, στο Δημοτικό Ωδείο Πατρών και σε ιδιωτικά Ωδεία.
Συμμετείχε ως επιμορφώτρια σε προγράμματα εισαγωγικής επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Μουσικής ΠΕ16 στα ΠΕΚ Πατρών και σε προγράμματα επιμόρφωσης εκπαιδευτικών Αισθητικής Αγωγής στα Δημοτικά Σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα (ΟΕΠΕΚ 2010-2011). Έχει συνεργαστεί με το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (κριτική αναγνώστρια) για την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού για την Στ' τάξη του Δημοτικού Σχολείου και με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο για την παραγωγή του διδακτικού εγχειριδίου "Ήχος και Ακουστική στη Μουσική", για το νέο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών "Ακουστικός Σχεδιασμός - Πολυμέσα" της Σχολής Εφαρμοσμένων Τεχνών του Ε.Α.Π. (κριτική αναγνώστρια). Από το 1998 είναι μέλος του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού για τη διδασκαλία της Μουσικής στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Πατρών.
Διδάσκουσα στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, του Πανεπιστημίου Πάτρας, στη βαθμίδα του Επίκουρου, στο γνωστικό αντικείμενο «Εκπαιδευτική Ψυχολογία» (ΦΕΚ διορισμού, τ. Γ' αρ. φ. 1254, 31/12/2010).
Η Νατάσσα Ράικου είναι Επίκουρη Καθηγήτρια Παιδαγωγικής στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και Καθηγήτρια-Σύμβουλος Εκπαίδευσης Ενηλίκων στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Έχει πολυετή διδακτική εμπειρία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, καθώς και περισσότερες από ογδόντα επιστημονικές δημοσιεύσεις. Είναι μέλος διαφόρων διεθνών κι ελληνικών επιστημονικών δικτύων, κριτής σε τρία περιοδικά και Review Editor στο περιοδικό Adult Education Critical Issues. Τα επιστημονικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν την πανεπιστημιακή παιδαγωγική, εκπαίδευση εκπαιδευτικών, μετασχηματίζουσα μάθηση, τέχνη και κριτικό στοχασμό. Έχει βραβευθεί με υποτροφία για τη διδακτορική της διατριβή στη μετασχηματίζουσα μάθηση και αισθητική εμπειρία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ενώ το 2016 βραβεύθηκε από την Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων για άρθρο της στο Journal of Transformative Education.
Η Βασιλική Ρήγα είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Πατρών στο γνωστικό αντικείμενο "Θεατρική έκφραση, ρυθμός και κίνηση στην προσχολική αγωγή". Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού με Δίπλωμα Ειδικότητας στο άθλημα της "Ρυθμικής Αγωνιστικής Γυμναστικής" και Δίπλωμα "Αθλητικής Δημοσιογραφίας" από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (1990). Είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης (D.E.A., 1991) και Διδακτορικού Διπλώματος (Doctorat, 1995) στις "Επιστήμες και Θεωρία των Μορφών της Αγωγής" από το Πανεπιστήμιο Ανθρωπιστικών Επιστημών του Στρασβούργου (U.S.H.S., Γαλλία), καθώς και κάτοχος Πιστοποιητικού Μεταπτυχιακής Επιμόρφωσης στην "Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση" (1999) από το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Ήταν υπότροφος του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (I.K.Y.) για τις προπτυχιακές σπουδές και της Ακαδημίας του Στρασβούργου για τις μεταπτυχιακές της σπουδές.
Από το 1997 έχει συνεργαστεί με τα Πανεπιστήμια Αθηνών και Θεσσαλίας, το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, το ΤΕΙ Αθήνας και πολλά πανεπιστήμια στην Ευρώπη και την Αμερική. Το χειμερινό εξάμηνο 2015-2016 εργάστηκε για έξι μήνες ως επισκέπτρια καθηγήτρια στο Villanova University, Department of Communication, USA, και εκπόνησε ευρεία έρευνα στο ακαδημαϊκό αντικείμενο των “Performance Studies”. Έχει δουλέψει για πολλά χρόνια ως εκπαιδεύτρια ενηλίκων και συντονίστρια ευρωπαικών και διεθνών προγραμμάτων, ενώ είναι εμπειρογνώμων και αξιολογήτρια Εκπαιδευτών Ενηλίκων και Προγραμμάτων Σπουδών στον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.). Από το 2010 είναι υπεύθυνη για την οργάνωση και το συντονισμό του Παιδικού Φεστιβάλ του Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. (www.childrenfestival.gr).
Ήταν Επιστημονική Υπεύθυνη (2006-2009) και επιστημονικός συνεργάτης (2000-2009) της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης "Εταιρεία για την Ανάπτυξη και τη Δημιουργική Απασχόληση των Παιδιών" και μέλος της επταμελούς διεθνούς συμβουλευτικής επιτροπής “International Standards Advisory Board” της ISSA (International Step by Step Association). Σήμερα είναι μέλος του Εργαστηρίου Παιδαγωγικών Ερευνών και Επιμόρφωσης του Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η., της ΟΜΕΡ (Organisation Mondiale pour L'Éducation Préscolaire), της ITRA (International Toy Research Association), της Ελ.Επ.Ε.Ψ. (Ελληνική Επιστημονική Εταιρεία Ψυχοκινητικής), της IPLA (International Physical Literacy Association), του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και της E.E.E.E. (Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων).
Από το 2022 είναι επικεφαλής χώρας και πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια από την IPLA για τον Κινητικό Γραμματισμό στην Ελλάδα. Έχει δημιουργήσει και συντονίζει το Δίκτυο για τον Κινητικό Γραμματισμό στην Ελλάδα http://epee.upatras.gr/kinhtikos-grammatismos/.
Από το 1997 έχει συνεργαστεί με τα Πανεπιστήμια Αθηνών και Θεσσαλίας, το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, το ΤΕΙ Αθήνας και πολλά πανεπιστήμια στην Ευρώπη και την Αμερική. Το χειμερινό εξάμηνο 2015-2016 εργάστηκε για έξι μήνες ως επισκέπτρια καθηγήτρια στο Villanova University, Department of Communication, USA, και εκπόνησε ευρεία έρευνα στο ακαδημαϊκό αντικείμενο των “Performance Studies”. Έχει δουλέψει για πολλά χρόνια ως εκπαιδεύτρια ενηλίκων και συντονίστρια ευρωπαικών και διεθνών προγραμμάτων, ενώ είναι εμπειρογνώμων και αξιολογήτρια Εκπαιδευτών Ενηλίκων και Προγραμμάτων Σπουδών στον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.). Από το 2010 είναι υπεύθυνη για την οργάνωση και το συντονισμό του Παιδικού Φεστιβάλ του Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η. (www.childrenfestival.gr).
Ήταν Επιστημονική Υπεύθυνη (2006-2009) και επιστημονικός συνεργάτης (2000-2009) της Μη Κυβερνητικής Οργάνωσης "Εταιρεία για την Ανάπτυξη και τη Δημιουργική Απασχόληση των Παιδιών" και μέλος της επταμελούς διεθνούς συμβουλευτικής επιτροπής “International Standards Advisory Board” της ISSA (International Step by Step Association). Σήμερα είναι μέλος του Εργαστηρίου Παιδαγωγικών Ερευνών και Επιμόρφωσης του Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η., της ΟΜΕΡ (Organisation Mondiale pour L'Éducation Préscolaire), της ITRA (International Toy Research Association), της Ελ.Επ.Ε.Ψ. (Ελληνική Επιστημονική Εταιρεία Ψυχοκινητικής), της IPLA (International Physical Literacy Association), του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και της E.E.E.E. (Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων).
Από το 2022 είναι επικεφαλής χώρας και πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια από την IPLA για τον Κινητικό Γραμματισμό στην Ελλάδα. Έχει δημιουργήσει και συντονίζει το Δίκτυο για τον Κινητικό Γραμματισμό στην Ελλάδα http://epee.upatras.gr/kinhtikos-grammatismos/.
Καθηγητής στο αντικείμενο «Πολιτισμική Ανθρωπολογία». D.Phil. (πανεπιστήμιο Οξφόρδης, 1986) με τίτλο: Social Institutions of a Greek village with special interest in Economic Relations”. Διδάσκει στο παρόν Τμήμα από το 1986. Κατά το ακαδημαϊκό έτος 2006-2007 Δ/τής Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών. Την περίοδο 2007 - 2011 πρόεδρος του Τμήματος. Μέλος: 1/ Royal Anthropological Institute, 2/ Association of Social Anthropologists, 3/ Εταιρεία Κοινωνικών Ανθρωπολόγων.
Η Αριστέα Φύσσα είναι Επίκουρη Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Πατρών, με σπουδές στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και στο Institute of Education του University College London. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζουν στην αναπηρία, στην έγκαιρη παρέμβαση, στην ένταξη, στην ποιότητα της ένταξης των παιδαγωγικών προγραμμάτων για παιδιά βρεφικής και προσχολικής ηλικίας και στην ανάπτυξη συνεργατικών πρακτικών με την οικογένεια. Έχει εμπλακεί, ενώ έχει ξεκινήσει να προσεγγίζει και ερευνητικά τα προγράμματα αρχικής εκπαίδευσης και επαγγελματικής ανάπτυξης βρεφοπαιδαγωγών, νηπιαγωγών και άλλων επαγγελματιών. Έχει διδακτική εμπειρία τόσο σε προπτυχιακό όσο και σε μεταπτυχιακό επίπεδο σπουδών. Η Αριστέα, επίσης, έχει εργαστεί η ίδια ως νηπιαγωγός ειδικής εκπαίδευσης υποστηρίζοντας παιδιά με αναπηρία στο γενικό νηπιαγωγείο (υπό το σχήμα είτε της παράλληλης στήριξης είτε του τμήματος ένταξης) στο πλαίσιο των αλληλεπιδράσεων με τους συνομηλίκους τους και τις νηπιαγωγούς γενικής εκπαίδευσης, όπως και σε Κέντρο Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (νυν Κέντρο Διαγνωστικής Αξιολόγησης και Συμβουλευτικής Υποστήριξης). Έχει δημοσιεύσει εργασίες της στην ελληνική και στην αγγλική γλώσσα. Οι δημοσιεύσεις της περιλαμβάνουν δημοσιεύσεις σε ξενόγλωσσα επιστημονικά περιοδικά υψηλής απήχησης, όπως: Early Intervention, International Journal of Early Years Education, International Journal of Disability, Development and Education, European Early Childhood Education Research Journal, Frontiers Education και Research in Developmental Disabilities. Το 2023, ορίστηκε συντονίστρια της Ομάδας Εργασίας για την Έγκαιρη Εκπαιδευτική Παρέμβαση από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδας. Στο Τμήμα της, η Αριστέα υποστηρίζει φοιτητές με αναπηρίες και άλλες επιπρόσθετες ανάγκες μέσω της Επιτροπής Κοινωνικής Μέριμνας, ενώ προωθεί τη συνεργασία μεταξύ του Τμήματος και των σχολικών κοινοτήτων της Πάτρας αλλά και σχολείων της περιφέρειας της Ελλάδας συμμετέχοντας στην Επιτροπή Υποδοχής Σχολείων.