Riga, V., MacDonald, S.M. (2020). Teaching performance studies: communicating contemporary curricular practice in the United States. Text and Performance Quarterly, 40(3), 289-307.
Theodosi, E., Kyriakou, M., Bentai, L., Riga, V., Lavidas, K. (2020). Dietary behaviour of first-year students of an education department in Greece. Hellenic Journal of Nutrition – Dietetics, 12(1-2), 41-52.
Πατούχα, Σ., Ρήγα, Β. (2019). Τα διαδραστικά ηλεκτρονικά παιχνίδια και η επίδρασή τους στην κινητική συμπεριφορά των παιδιών, 1ο Διεπιστημονικό Συνέδριο «Αθλητισμός & Τέχνη: Επιστημονικός & Καλλιτεχνικός Διάλογος», Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών, 5-7 Απριλίου 2019, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.
Ρούβαλη, Α., Ρήγα, Β. (2019). Η ακρόαση της «φωνής» παιδιού με διαταραχή αυτιστικού φάσματος στον εκπαιδευτικό σχεδιασμό του γενικού νηπιαγωγείου, 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΟΜΕΡ με διεθνή συμμετοχή «Ενισχύοντας την αλληλεπίδραση, υποστηρίζοντας την έκφραση: προκλήσεις και προοπτικές στη μάθηση και διδασκαλία παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας», ΟΜΕΡ Ελληνική Επιτροπή, ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών, 1-3 Νοεμβρίου 2019, Πανεπιστήμιο Πατρών.
Ρούβαλη, Α., Ρήγα, Β. (2019). Η αξιοποίηση της οπτικής των παιδιών για τη σχέση τους με το χώρο μάθησης και αγωγής τους, 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΟΜΕΡ με διεθνή συμμετοχή «Ενισχύοντας την αλληλεπίδραση, υποστηρίζοντας την έκφραση: προκλήσεις και προοπτικές στη μάθηση και διδασκαλία παιδιών προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας», ΟΜΕΡ Ελληνική Επιτροπή, ΤΕΕΑΠΗ Πανεπιστημίου Πατρών, 1-3 Νοεμβρίου 2019, Πανεπιστήμιο Πατρών.