Members

Συμμετοχή των ενηλίκων στη διά βίου εκπαίδευση και ανισότητες

Καραλής, Θ. (2016). Συμμετοχή των ενηλίκων στη διά βίου εκπαίδευση και ανισότητες. Στο Χ. Γούλας, & Π. Λιντζέρης (επιμ.), Διά βίου μάθηση, επαγγελματική κατάρτιση, απασχόληση και οικονομία. Νέα δεδομένα, προτεραιότητες και προκλήσεις (215-232). Αθήνα: ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ & ΙΝΕ ΓΣΕΕ.

Διά Βίου Εκπαίδευση και Εκπαίδευση Ενηλίκων: Θεωρητικές Προσεγγίσεις και Ερευνητικές Τάσεις.

Καραλής, Θ. (2016). Διά Βίου Εκπαίδευση και Εκπαίδευση Ενηλίκων: Θεωρητικές Προσεγγίσεις και Ερευνητικές Τάσεις. Στο ΤΕΕΑΠΗ, Σύγχρονες ερευνητικές τάσεις στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία (99-113). Αθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.

Critical reflection and dialogue on pre-service teachers’ practicum

Raikou, N., Liodaki, N., & Karalis, T. (2016). Critical reflection and dialogue on pre-service teachers’ practicum, In D. Andritsakou, & E. Kostara (eds.), Proceedings of the 2nd Conference of ESREA’s Network Interrogating Transformative Processes in Learning and Education: An International

L’Enchantement dans l’Enseignement

Sotiropoulos, Leonidas & Berthoud-Papandropoulou, Ioanna. 2016, ‘L’Enchantement dans l’Enseignement’. Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair, vol. 3, no. 2, pp. 54-60.

Εκτίμηση της κινητικής ανάπτυξης παιδιών προσχολικής ηλικίας

Ρήγα, Β. (2016). Εκτίμηση της κινητικής ανάπτυξης παιδιών προσχολικής ηλικίας, Συμπόσιο «Η ψυχοκινητική μεταξύ θεωριών και εφαρμογών» στο 14ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αθλητικής Ψυχολογίας, με θέμα «Ψυχολογικές διαστάσεις της άθλησης: Εφαρμογές στον αθλητισμό, την εκπαίδευση και την αναψυχή», ΑΠΘ ΤΕΦΑΑ και Εταιρία Ψυχολογίας της Άσκησης και του Αθλητισμού, 9-11 Δεκεμβρίου 2016, Θέρμη.

Συμμετοχή των ενηλίκων στη διά βίου εκπαίδευση και ανισότητες

Καραλής, Θ. (2016). Συμμετοχή των ενηλίκων στη διά βίου εκπαίδευση και ανισότητες. Στο Χ. Γούλας, & Π. Λιντζέρης (επιμ.), Διά βίου μάθηση, επαγγελματική κατάρτιση, απασχόληση και οικονομία. Νέα δεδομένα, προτεραιότητες και προκλήσεις (215-232). Αθήνα: ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ & ΙΝΕ ΓΣΕΕ.

Διά Βίου Εκπαίδευση και Εκπαίδευση Ενηλίκων: Θεωρητικές Προσεγγίσεις και Ερευνητικές Τάσεις.

Καραλής, Θ. (2016). Διά Βίου Εκπαίδευση και Εκπαίδευση Ενηλίκων: Θεωρητικές Προσεγγίσεις και Ερευνητικές Τάσεις. Στο ΤΕΕΑΠΗ, Σύγχρονες ερευνητικές τάσεις στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία (99-113). Αθήνα: Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών.

Critical reflection and dialogue on pre-service teachers’ practicum

Raikou, N., Liodaki, N., & Karalis, T. (2016). Critical reflection and dialogue on pre-service teachers’ practicum, In D. Andritsakou, & E. Kostara (eds.), Proceedings of the 2nd Conference of ESREA’s Network Interrogating Transformative Processes in Learning and Education: An International Dialogue ‘The Role, Nature and Difficulties of Dialogue in Transformative Learning’, 24-26 June 2016, Athens: ESREA & Hellenic Adult Education Association, 307-315

L’Enchantement dans l’Enseignement

Sotiropoulos, Leonidas & Berthoud-Papandropoulou, Ioanna. 2016, ‘L’Enchantement dans l’Enseignement’. Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair, vol. 3, no. 2, pp. 54-60.

Εκτίμηση της κινητικής ανάπτυξης παιδιών προσχολικής ηλικίας

Ρήγα, Β. (2016). Εκτίμηση της κινητικής ανάπτυξης παιδιών προσχολικής ηλικίας, Συμπόσιο «Η ψυχοκινητική μεταξύ θεωριών και εφαρμογών» στο 14ο Πανελλήνιο Συνέδριο Αθλητικής Ψυχολογίας, με θέμα «Ψυχολογικές διαστάσεις της άθλησης: Εφαρμογές στον αθλητισμό, την εκπαίδευση και την αναψυχή», ΑΠΘ ΤΕΦΑΑ και Εταιρία Ψυχολογίας της Άσκησης και του Αθλητισμού, 9-11 Δεκεμβρίου 2016, Θέρμη.