Apprentiship in a traditional Greek office evironment
Sotiropoulos L. 2011, ‘Apprentiship in a traditional Greek office evironment’. Revista educacao Skepsis, vol. 2, pp. 1936-1953
Sotiropoulos L. 2011, ‘Apprentiship in a traditional Greek office evironment’. Revista educacao Skepsis, vol. 2, pp. 1936-1953
Σωτηρόπουλος, Λ. 2011. ‘Κάποιες πτυχές της ανθρωπολογίας στην εκπαίδευση και πιθανοί συσχετισμοί τους με την Έρευνα Δράσης’. ΑctionResearch (www.actionresearch.gr), τόμος 2, αρ. , σελ. 1-5
Σωτηρόπουλος, Λ. 2010, ‘Όταν ο εκπαιδευτικός κάνει εθνογραφία στην τάξη όπου διδάσκει’. Στο Μ. Μουμουλίδου & Γ. Ρεκαλίδου (επιμ.), Μικρές Ομάδες στην Εκπαίδευση: παιδαγωγικές, μαθησιακές, εμψυχωτικές προσεγγίσεις. Αθιήνα: Τυπωθήτω Γιώργος Δάρδανος.
Sotiropoulos, L. & Berthoud-Papandropoulou, I. 2010, ‘L’enseignement subjectif du professeur Lidenbrock : pour soi ou pour les autres ?’. Revue en éducation des sciences physiques et naturelles, des mathématiques et des TIC, vol. 4, no. 1, pp. 77-86
Σωτηρόπουλος, Λ. 2010, ‘Ανθρωπολογία και προσχολική Αγωγή’. Νέα Παιδεία, τόμος 136, σελ. 95-104
Σωτηρόπουλος, Λ. 2008, ‘Η περίπτωση της εκπαίδευσης του παιδιού του Αβεϋρόν και κάποιοι θεωρητικοί όροι του ανθρωπολόγου Ardener’. Στο Σ. Μπάλιας (επιμ.), Ενεργός Πολίτης και Εκπαίδευση. Αθήνα: Παπαζήσης.
Karalis, T., Sotiropoulos, L. & Kapmeza, M. 2007, ‘La contribution de l’éducation tout au long de la vie et de l’anthropologie dans la préparation professionnelle des enseignants : réflexions théoriques’. Skhole, vol. hors série1, pp. 149-155
Sotiropoulos, L. 2005, ‘Integrer a la fois le “social” et l’ “individuel” dans l’ analyse ethnographique’. Revue Europeenne d’Ethnographie de l’Education, vol. 4, pp. 95-100
Sotiropoulos, L. 2003, ‘La recherche anthropologique dans l’ education: quelques adaptations possibles de la methode’. Spirale, vol. 31, pp. 86-91
Σωτηρόπουλος, Λεωνίδας. 2002. Ανθρωπολογία στην Εκπαίδευση: τι μπορεί να προσφέρει η ανθρωπολογία στην εκπαίδευση. Αθήνα: ελληνικά γράμματα (επανέκδοση από εκδόσεις Κριτική το 2013).
Sotiropoulos L. 2011, ‘Apprentiship in a traditional Greek office evironment’. Revista educacao Skepsis, vol. 2, pp. 1936-1953
Σωτηρόπουλος, Λ. 2011. ‘Κάποιες πτυχές της ανθρωπολογίας στην εκπαίδευση και πιθανοί συσχετισμοί τους με την Έρευνα Δράσης’. ΑctionResearch (www.actionresearch.gr), τόμος 2, αρ. , σελ. 1-5
Σωτηρόπουλος, Λ. 2010, ‘Όταν ο εκπαιδευτικός κάνει εθνογραφία στην τάξη όπου διδάσκει’. Στο Μ. Μουμουλίδου & Γ. Ρεκαλίδου (επιμ.), Μικρές Ομάδες στην Εκπαίδευση: παιδαγωγικές, μαθησιακές, εμψυχωτικές προσεγγίσεις. Αθιήνα: Τυπωθήτω Γιώργος Δάρδανος.
Sotiropoulos, L. & Berthoud-Papandropoulou, I. 2010, ‘L’enseignement subjectif du professeur Lidenbrock : pour soi ou pour les autres ?’. Revue en éducation des sciences physiques et naturelles, des mathématiques et des TIC, vol. 4, no. 1, pp. 77-86
Σωτηρόπουλος, Λ. 2010, ‘Ανθρωπολογία και προσχολική Αγωγή’. Νέα Παιδεία, τόμος 136, σελ. 95-104
Σωτηρόπουλος, Λ. 2008, ‘Η περίπτωση της εκπαίδευσης του παιδιού του Αβεϋρόν και κάποιοι θεωρητικοί όροι του ανθρωπολόγου Ardener’. Στο Σ. Μπάλιας (επιμ.), Ενεργός Πολίτης και Εκπαίδευση. Αθήνα: Παπαζήσης.
Karalis, T., Sotiropoulos, L. & Kapmeza, M. 2007, ‘La contribution de l’éducation tout au long de la vie et de l’anthropologie dans la préparation professionnelle des enseignants : réflexions théoriques’. Skhole, vol. hors série1, pp. 149-155
Sotiropoulos, L. 2005, ‘Integrer a la fois le “social” et l’ “individuel” dans l’ analyse ethnographique’. Revue Europeenne d’Ethnographie de l’Education, vol. 4, pp. 95-100
Sotiropoulos, L. 2003, ‘La recherche anthropologique dans l’ education: quelques adaptations possibles de la methode’. Spirale, vol. 31, pp. 86-91
Σωτηρόπουλος, Λεωνίδας. 2002. Ανθρωπολογία στην Εκπαίδευση: τι μπορεί να προσφέρει η ανθρωπολογία στην εκπαίδευση. Αθήνα: ελληνικά γράμματα (επανέκδοση από εκδόσεις Κριτική το 2013).
The Laboratory of Pedagogical Research and Lifelong Education at the Department of Educational Sciences and Early Childhood Education of the University of Patras was founded in 1996. Titled the Laboratory of Pedagogical Research and Applications at its founding, it was one of the earliest such Laboratories in Greece. Two decades later, the Laboratory was renamed to better reflect the research interests of its members and its ongoing research and development activities. This change was effected by GG 900B/4-4-2016, which gave the Laboratory its current name.