Members
Physical education in Greek early childhood curriculum
Riga, V. (2017). Physical education in Greek early childhood curriculum, 10th Training and Practice International Conference on Educational Sciences, 27th April 2017, Sopron, Hungary.
Σύγχρονα Προγράμματα Φυσικής Αγωγής στο Νηπιαγωγείο
Ρήγα, Β. (2017). Σύγχρονα Προγράμματα Φυσικής Αγωγής στο Νηπιαγωγείο, στο Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η., Πανεπιστήμιο Πατρών, Σύγχρονες Ερευνητικές Τάσεις στην Προσχολική και την Πρώτη Σχολική Ηλικία. Αθήνα: NewTech Pub, σελ. 255-264, ISBN 978-960-578-018-0.
Physical Education in Greek Early Years’ Curriculum: Current Approaches and Prospects
Riga, V. (2017). Physical Education in Greek Early Years’ Curriculum: Current Approaches and Prospects. Training and Practice. Journal of Educational Sciences, 15(3), 75-84, DOI: 10.17165/TP.2017.3.6.
Strategies and conditions to foster creative thinking and creative behaviours in young children
Riga, V., Chronopoulou, E. (2017). Strategies and conditions to foster creative thinking and creative behaviours in young children. Primary First. The journal for primary schools, 18, 22-23, Staffordshire: National Association for Primary Education and Association for the Study of Primary
Μουσική Αγωγή στην Προσχολική Ηλικία: Αξιοποιώντας τα βιώματα του παιδιού και διευρύνοντας τα μέσα μουσικής έκφρασης
Παρπαρούση, Γ. 2017, ‘Μουσική Αγωγή στην Προσχολική Ηλικία: Αξιοποιώντας τα βιώματα του παιδιού και διευρύνοντας τα μέσα μουσικής έκφρασης ‘,. In , Σύγχρονες ερευνητικές τάσεις στην προσχολική και την πρώτη σχολική ηλικία , Αθήνα: New Tech Pub., ISBN 978-960-578-018-0.
Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση: θεωρητικές και ερευνητικές προσεγγίσεις από το πεδίο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Καραλής, Θ. & Ράικου, Ν. (2017). Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση: θεωρητικές και ερευνητικές προσεγγίσεις από το πεδίο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Στο Κ. Κεδράκα (επιμ.), Πρακτικά 1ου Συμπόσιο Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής ‘Η εκπαίδευση και διδασκαλία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση – μια terra incognita?’, 9-11 Σεπτεμβρίου 2016, Αλεξανδρούπολη: Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, 90-109
Encouraging pre-service teachers to reflect on their teaching during practicum
Raikou, Ν., Karalis, A. & Kampeza, M. (2017). Encouraging pre-service teachers to reflect on their teaching during practicum, In Kakana, D-M. & Manoli, P. (eds.). Digital Proceedings from the 3rd International Symposium on New Issues on Teacher Education-ISNITE 2015, Volos,
Οι απόψεις των μελλοντικών εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης για τη δημιουργικότητα και την κριτική σκέψη: Από τη θεωρία στην πράξη
Ράικου, Ν., Καμπεζά, Μ., & Καραλής, Θ. (2017). Οι απόψεις των μελλοντικών εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης για τη δημιουργικότητα και την κριτική σκέψη: Από τη θεωρία στην πράξη, Στο Πρακτικά του 6ου Συνεδρίου της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων «Καλές Εκπαίδευτικές Πρακτικές: Κριτική Σκέψη και Δημιουργικότητα», 23-25 Ιουνίου 2017, Αθήνα, Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων, 850-866.
Incorporating elements of heuristic research in teaching Anthropology
Sotiropoulos, Leonidas. 2017, ‘Incorporating elements of heuristic research in teaching Anthropology’. Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair , vol. 4, no. 2, pp. 33-38.
Physical education in Greek early childhood curriculum
Riga, V. (2017). Physical education in Greek early childhood curriculum, 10th Training and Practice International Conference on Educational Sciences, 27th April 2017, Sopron, Hungary.
Σύγχρονα Προγράμματα Φυσικής Αγωγής στο Νηπιαγωγείο
Ρήγα, Β. (2017). Σύγχρονα Προγράμματα Φυσικής Αγωγής στο Νηπιαγωγείο, στο Τ.Ε.Ε.Α.Π.Η., Πανεπιστήμιο Πατρών, Σύγχρονες Ερευνητικές Τάσεις στην Προσχολική και την Πρώτη Σχολική Ηλικία. Αθήνα: NewTech Pub, σελ. 255-264, ISBN 978-960-578-018-0.
Physical Education in Greek Early Years’ Curriculum: Current Approaches and Prospects
Riga, V. (2017). Physical Education in Greek Early Years’ Curriculum: Current Approaches and Prospects. Training and Practice. Journal of Educational Sciences, 15(3), 75-84, DOI: 10.17165/TP.2017.3.6.
Strategies and conditions to foster creative thinking and creative behaviours in young children
Riga, V., Chronopoulou, E. (2017). Strategies and conditions to foster creative thinking and creative behaviours in young children. Primary First. The journal for primary schools, 18, 22-23, Staffordshire: National Association for Primary Education and Association for the Study of Primary Education.
Μουσική Αγωγή στην Προσχολική Ηλικία: Αξιοποιώντας τα βιώματα του παιδιού και διευρύνοντας τα μέσα μουσικής έκφρασης
Παρπαρούση, Γ. 2017, ‘Μουσική Αγωγή στην Προσχολική Ηλικία: Αξιοποιώντας τα βιώματα του παιδιού και διευρύνοντας τα μέσα μουσικής έκφρασης ‘,. In , Σύγχρονες ερευνητικές τάσεις στην προσχολική και την πρώτη σχολική ηλικία , Αθήνα: New Tech Pub., ISBN 978-960-578-018-0.
Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση: θεωρητικές και ερευνητικές προσεγγίσεις από το πεδίο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Καραλής, Θ. & Ράικου, Ν. (2017). Πανεπιστημιακή Εκπαίδευση: θεωρητικές και ερευνητικές προσεγγίσεις από το πεδίο της Εκπαίδευσης Ενηλίκων, Στο Κ. Κεδράκα (επιμ.), Πρακτικά 1ου Συμπόσιο Πανεπιστημιακής Παιδαγωγικής ‘Η εκπαίδευση και διδασκαλία στην τριτοβάθμια εκπαίδευση – μια terra incognita?’, 9-11 Σεπτεμβρίου 2016, Αλεξανδρούπολη: Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, 90-109
Encouraging pre-service teachers to reflect on their teaching during practicum
Raikou, Ν., Karalis, A. & Kampeza, M. (2017). Encouraging pre-service teachers to reflect on their teaching during practicum, In Kakana, D-M. & Manoli, P. (eds.). Digital Proceedings from the 3rd International Symposium on New Issues on Teacher Education-ISNITE 2015, Volos, Greece, 11-13 September 2015. Volos: University of Thessaly Press, 372-380
Οι απόψεις των μελλοντικών εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης για τη δημιουργικότητα και την κριτική σκέψη: Από τη θεωρία στην πράξη
Ράικου, Ν., Καμπεζά, Μ., & Καραλής, Θ. (2017). Οι απόψεις των μελλοντικών εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης για τη δημιουργικότητα και την κριτική σκέψη: Από τη θεωρία στην πράξη, Στο Πρακτικά του 6ου Συνεδρίου της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαίδευσης Ενηλίκων «Καλές Εκπαίδευτικές Πρακτικές: Κριτική Σκέψη και Δημιουργικότητα», 23-25 Ιουνίου 2017, Αθήνα, Επιστημονική Ένωση Εκπαίδευσης Ενηλίκων, 850-866.
Incorporating elements of heuristic research in teaching Anthropology
Sotiropoulos, Leonidas. 2017, ‘Incorporating elements of heuristic research in teaching Anthropology’. Educational Journal of the University of Patras UNESCO Chair , vol. 4, no. 2, pp. 33-38.